loading...
خرید تشک و کالای خواب
ebdali بازدید : 47 دوشنبه 30 دی 1398 نظرات (0)

تشک بلو اسکای برن دارای ساختمان فنری به همراه اسفنج تراکم بالا و فوم  پلی یورتان می‌باشد. فنرهای به‌کار رفته در این محصول از جنس کربنی بوده و در دو طرف تشک از پد برای نرمی و لطافت بیشتر آن استفاده شده است. وجود سوپاپ‌های مخصوص تهویه هوا در تشک، باعث گردش آزاد هوا در فضای داخل آن می‌شود.

لازم به‌ذکر است در ساختمان این نوع تشک، جهت تقسیم فشار ناشی از وزن، لایه‌ی ترموفلت به‌کار می‌رود. همچنین، تشک بلو اسکای دارای 2 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش است.

 

مشخصات

تشک بلو اسکای برن، دارای 2 تشکچه‌ی اضافه در قسمت بالا و پایین خود بوده که از فوم های مخصوص ژله ای HR ساخته شده‌اند. همچنین این تشک دارای مشخصات زیر می‌باشد :

سوپاپ‌های مخصوص تهویه هوا

این سوپاپ‌ها همانگونه که از اسمشان پیداست، باعث گردش آزاد هوا در فضای داخل تشک شده و علاوه بر آن از ایجاد رطوبت و بوی نامطبوع جلوگیری می‌نمایند.

دیواره‌ی حوضچه‌ای

جهت حفظ فرم و شکل تشک ساخته شده و نقش موثری در دوام و ماندگاری آن دارد.

ساختمان فنری تشک بلو اسکای برن

که از جنس فنرهای متصل ( بونل اسپرینگ ) و با قطر 2.2 میلی متری با آلیاژ تیتانیوم است. این فنرها به حالت کله قندی در کنار هم قرار دارند و دارای ساپورتهای فوم تیغه‌ای شکلی هستند که در کانال‌هایشان تزریق شده.

این امر علاوه بر تعدیل نمودن حالت ارتجاعی فنر، جلوی ابتلا به کمر درد و کشیدگی مفاصل را گرفته و باعث دوام بیشتر فنرها می‌گردد.

اسفنج رولی فشرده 

این لایه جهت نرمی بیشتر در قسمت‌های نقش دوزی شده‌ی مورد تماس با سطح بدن استفاده می‌شود.

ترمو باند مخصوص به کار رفته در تشک بلو اسکای برن

به منظور نقش دوزی لایه متصل کننده‌ی قسمت های بالایی و پایینی به کار می‌رود.

فوم پلی یورتان

این لایه باعث پوشاندن نقاط فرورفته و فاصله‌های خالی بین تشک با بدن می‌گردد.

 دستگیره های مخصوص جابه‌جایی 

که به صورت افقی و  ضربدری شکل بوده، دارای دوخت زیگزالی هستند و کار جابه‌جایی تشک را آسان می‌کنند.

 

محصولات پیشنهادی ما : محافظ تشک

 

ابعاد تشک بلو اسکای برن

تشک بلو اسکای دارای درجه‌ی نرمی – سفتی در حدود 4.5 بوده که آن را در ردیف تشک‌های متوسط رو به سخت قرار می‌دهد. این نوع تشک، ارتفاعی برابر با 32 سانتی متر را دارا می‌باشد. این نکته را نیز باید افزود که تشک بلو اسکای در سایزهای یکنفره، دونفره و هم چنین به صورت گرد و مستطیلی تولید می‌گردد.

 

مختصات مواد تشکیل دهنده :

  • پلی یورتان HR با دانسیته‌ی 35 کیلوگرم و قطر 1.5 سانتی متر.
  • پلی یورتان فشرده با دانسیته‌ی 35 کیلوگرم و قطر 6 سانتی متری.
  • ترموفلت (لایه نمد) با دانسیته‌ی 2000 گرم و قطر 18 میلی متر.
  • اسفنج رولی فشرده با دانسیته‌ی بالا و قطری معادل 1.5 سانتی متر.
  • فوم‌های پلی یورتان 7 سانتی متری که در دیواره‌ی حوضچه‌ای شکلِ تشک بلو اسکای برن به‌کار رفته‌اند.

 

رویه‌

رویه‌ی تشک بلو اسکای از جنس پارچه‌ی مخمل ولور بوده و دارای خاصیت ضد حساسیت و نابود کننده‌ی انواع باکتری و سایر آلودگی‌ها می‌باشد. پارچه‌ی ولور، دارای دانسیته‌ای معادل 500 گرم بوده و با فن‌آوری تکست تل آلمان تولید می‌شود.

مزایا

2 تشکچه اضافه‌ی ساخته شده از فوم های مخصوص ژله ای HR در قسمت بالا و پایین تشک، نقاط فرورفته‌ی بدن مانند پشت کمر و … را پوشانده و از گرفتگی عضلات جلوگیری می‌نمایند. استفاده از فیبرهای ضد آلرژی در تشک، باعث جلوگیری از حساسیت به هنگام استفاده از این محصول می‌گردد.

پارچه‌ی رویه‌ی تشک ولور “دوسی نیل” (Doucinelle) که به حالت کرک‌دار بوده، لطافت و حس خاصی دارد. فنرهای استفاده شده در تشک بلو اسکای، به میزان 13 ردیف هستند که این مقدار در تشک‌های معمولی به 8 ردیف می‌رسد. گفتنی است که این فنرها دارای فریم فولادی با قطر 4.4 میلی متر هستند که ثبات شکل و ماندگاری بیشتری را به همراه دارد.

سایر ویژگی‌های تشک بلو اسکای برن

پارچه‌ی رویه‌ی تشک از جنس مخمل ولور ، دارای ظرافت و زیبایی خاصی است. پلی یورتان های به‌کار رفته در محصول، باعث پوشش دهی ستون فقرات بخصوص در وزنهای بالا می‌گردد.

همانگونه که قبلا توضیح داده شد، ترموفلت به‌کار رفته در تشک بلو اسکای باعث تقسیم فشار ناشی از وزن و انتقال آن به سمت کناره های تشک می‌گردد که میزان مقاومت آن نسبت به لایه های نمدی معمولی، 3 برابر بیشتر می‌باشد. مقاومت و استحکام بالای تشک در برابر وزن‌های سنگین به دلیل دارا بودن ردیف‌های بیشتر فنری، یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود.

منبع : garmonarm

ebdali بازدید : 64 یکشنبه 29 دی 1398 نظرات (0)

خرید انواع پتوی دونفره و تک نفره دیاموند،انواع لحاف ،تشک ، قیمت پتوهای دونفره و تک نفره دیاموندپتوی های دونفره و تک نفره درفروشگاه گرم و نرم  با قیمتی مناسب به صورت نقدو اقساط برای شما عزیزان عرضه میگردد .

منبع :garmonarm

ebdali بازدید : 51 شنبه 28 دی 1398 نظرات (0)

تشک زافیرو مموری برن ، دارای مموری فوم یا فوم هوشمند با دانسیته‌ی بالا می‌باشد. این محصول دارای دو رویه‌ی سفت و نرم بوده که آن را برای افراد مختلف قابل استفاده گردانده است.

از دیگر نکات قابل توجه این محصول می‌توان به وجود نقش دوزی‌های زیبای آن اشاره نمود. همچنین این تشک به دلیل داشتن دیواره‌ در چهار طرف خود، ماندگاری و دوام بالایی نیز دارد.

ویژگی فوق، همچنین باعث حفظ ثبات فرم و شکل تشک در دراز مدت می‌شود.

 

مشخصات تشک زافیرو مموری برن

دستگیره های مخصوص افقی

این دستگیره های محکم و ضربدری شکل، دارای دوخت زیگزالی بوده و باعث راحتی حمل و نقل تشک می‌گردند.

پلی یورتان HR

به صورت رولی مشبک برای ورود و خروج هوا و محافظت از لایه‌های زیرین و بالایی تشک، بخصوص در وزن‌های بالای 100 کیلوگرم استفاده می‌شود.

اسکلت مرکزی تشک زافیرو مموری برن

از فنر‌های مولتی پاکت اسپرینگ زوم دار ۷ ناحیه‌ای تشکیل گردیده است. این نوع فنرها به‌صورت جداگانه داخل لفافه (پاکت) قرار داشته به صورت اختصاصی عمل می‌نمایند.

فوم مموری

که با تمام قسمت‌های پستی و بلندی بدن منطبق شده و فرم طبیعی آن را حفظ می‌نماید.

ترموفلت

تقسیم کننده و کنترل کننده‌ی فشار قسمت‌های مرکزی به سمت کناره‌های تشک می‌باشد.

سوپاپ‌های تهویه‌ی هوای تشک زافیرو مموری برن

باعث گردش آزاد هوا در سرتاسر تشک شده از ایجاد بوی نامطبوع و رطوبت جلوگیری می‌نماید.

دیواره‌ی حوضچه‌ای

این دیواره از فوم‌های پولی یورتان سرد با دانسیته بالا ساخته شده و در چهار طرف تشک مانند یک قاب مستطیلی قرار گرفته است.

 

مختصات و اندازه‌های تشک زافیرو مموری برن

لایه‌ی پلی یورتان HR مخصوص رولی 3 سانتی متری

ترموفلت نمدی با دانسیته‌ی 100 گرم

دیواره‌ی حوضچه‌ای 7 سانتی متری

فوم هوشمند با قطر 4 سانتی متر و داتسیته‌ی 60 کیلوگرم

مموری فوم 1.5 سانتی متری رولی

الیاف بال فایبر رولی مخصوص 500 گرم

پلی یورتان HR مخصوص رولی 3 سانتی متری با دانسیته‌ی 35 کیلوگرم

اسفنج 3 سانتی متری

 

رویه‌ تشک زافیرو مموری برن

پارچه‌ی گردبافت مورد استفاده در تشک زافیرو مموری برن

پارچه‌ی به‌کار رفته در این تشک، تمام پنبه‌ای و گرد بافت بوده که خواص آنتی آلرژی و آنتی باکتریال دارد.

این پارچه‌ی گردبافت 550 گرمی، به صورت تمام پنبه و ساخته شده از نخ‌های نقره‌ای است.

همچنین در ساخت آن از عصاره‌ی گیاه آلوئه‌ورا استفاده می‌گردد.

الیاف بال فایبر رولی مخصوص

الیاف بال فایبر رولی مخصوص 300 گرمی به‌کار رفته در محصول علاوه بر ضدحساسیت و آلرژی بودن، قابلیت نفوذ و گردش هوا را دارند.

 

با ما همراه باشید با سایر محصولات گرم و نرم از قبیل: بالش طبی

 

ویژگی‌های خاص تشک زافیرو مموری برن

رویه‌ی پارچه ضد حساسیت و ضد باکتری بوده دارای گواهی استاندارد تکست تایل آلمان می‌باشد. جهت محافظت و پوشش نقاط حساس بدن، از اسفنج 3 سانتی متری فوم رولی نرم  در قسمت نقش دوزی استفاده می‌شود.

علاوه بر مورد گفته شده، این امر باعث ایجاد یک لایه‌ی محافظ در قسمت بالایی تشک می‌گردد. لایه پلی یورتان HR با قطر 3 سانتی متر که از حالت ارتجاعی فنر کم می‌نماید و این عمل ممانعت از فرسایش مموری فوم را به دنبال دارد.

 

سایر خصوصیات

استفاده از پارچه‌ی تمام پنبه‌ی گرد بافت در این محصول به آن حالتی فوق العاده لطیف و نرم داده است. ساختار مستقل فنرهای تشک باعث جلوگیری از انتقال تکان و حرکت در یک نقطه از آن به نقاط دیگر می‌گردد. این ویژگی در تشک‌های دونفره اهمیت بالایی دارد.

استفاده از یک لایه‌ی ترموباند مخصوص جهت اتصال لایه‌ی رویی و زیرین.

منبع: garmonarm

ebdali بازدید : 64 چهارشنبه 25 دی 1398 نظرات (0)

تشک خوشخواب کامفورت از سری تشک های طبی است. که برای استفاده در حالت‌های مختلف بسیار مناسب است. سبکی این محصول باعث شده تا در موارد مشکلات کمر و ستون مهره و دردهای ناحیه گردن و کتف هم مفید واقع شود. و با حفظ آناتومی بدن در حالت طبیعی از بروز مشکلات ثانویه ممانعت نماید.

بکارگیری پنبه طبیعی در ساخت این تشک از نکات مثبت آن محسوب می‌شود. زیرا محصولات حاوی الیاف طبیعی از گرفتگی عضلات و کوفتگی پس از خواب و استراحت جلوگیری می‌کنند.

همچنین سبکی و قیمت مناسب، آن را برای استفاده کودکان و نوجواان نیز ایده‌آل کرده است.

طراحی و ساخت

در ساخت تشک خوشخواب کامفورت بر استفاده از مواد طبیعی تاکید شده است. تا کاربران ضمن  حس نرمی و راحتی محصول، از مزیت سازگاری آن با بدن هم بهره‌مند شوند. ابعاد این تشک (با تقریب 2± سانتی‌ متر) به ارتفاع 20 سانتی‌متر می‌رسد.

نحوه و شکل خوابیدن در افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است. و این نکته در انتخاب کالای خواب موثر است. تشک خوشخواب کامفورت بخاطر راحتی و نرمی فوق‌العاده برای انواع خوابیدن روی شکم، به پشت و به بغل مناسب است. و برای اشخاصی با محدودیت حرکتی نیز قابل استفاده است.

مشخصات ظاهری و فنی‌ تشک خوشخواب کامفورت

 

در مورد مشخصات ظاهری تشک خوشخواب کامفورت بیش از هر چیز می‌توان بر سبکی و راحتی اشاره کرد. زیرا بدون وجود فنر این تشک از لرزش و حرکات ناخواسته مصون است. و وجود لایه پنبه‌ای هم بر نرمی و راحتی آن افزوده است.

مواد سازنده

علاوه بر اسفنج فشرده، در ساخت این تشک، از الیاف پنبه طبیعی نیز استفاده شده است. که دستاورد آن نرمی و سازگاری با بدن انسان است. تا جاییکه از آن در درمان دردهای ناحیه شکم هم استفاده می‌شود. بدلیل عدم وجود فنر در این نوع تشک، از لرزش و ناآرامی بر روی آن هم اثری دیده نمی‌شود. پس برای کسانی که خواب سبک داشته و حساسند مناسب است.

ساختار اسکلت تشک خوشخواب کامفورت

این تشک کاملا اسفنجی بوده و هیچگونه فنری ندارد بنابر این از ساختار اسکلتی برخوردار نیست. و درجه سفتی پایین و نرمی آن هم بستگی مستقیم به فشردگی اسفنج و پنبه‌ی طبیعی موجود در آن دارد. پس می‌تواند برای کودکان و حتی نوزادان و افراد کم وزن گزینه‌ی خوبی باشد. اما برای افرادی با وزن‌های بالاتر از 70 کیلوگرم پیشنهاد نمی‌شود.

اگر بدنبال تشکی بادوام و راحت هستید، تشک خوشخواب کامفورت می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. زیرا علاوه بر داشتن قیمت مناسب از مزایای نرمی و سبکی و حمل و نقل آسان هم برخوردار است.

این تشک با ارسال رایگان و فوری و در بسته بندی مخصوص شرکت خوشخواب بدست شما می رسد. و برای آگاهی بیشتر از مشخصات آن هم می توانید با مشاوران گرم و نرم در تماس باشید.

گارانتی شرکتی کیفیت کالا با خرید تشک خوشخواب کامفورت به شما تعلق می‌گیرد. بعلاوه در صورت نیاز از خدمات پس از فروش و تعویض کالا نیز استفاده خواهید نمود.

منبع :garmonarm

ebdali بازدید : 71 چهارشنبه 25 دی 1398 نظرات (0)

تشک زنیت فلورین از سری تشک‌های طبی فنری است. که با استفاده از فنرهای میکرپاکتی دوبل تهیه شده است. به‌دلیل خاصیت غیر ‌ارتجاعی این فنرها، کمترین میزان لرزش در زمان استراحت بر روی آن حس می‌شود. همین حالت سکون هم آن را برای مصارف مدیکال قابل استفاده کرده است. این تشک برای افراد حساس و آنها که خواب سبکی دارند نیز مناسب به نظر می‌رسد.

طراحی و ساخت تشک زنیت فلورین

این تشک طبی بر اساس قابلیت تحمل وزن‌های بالا تا 125 کیلوگرم طراحی گردیده است. درجه متوسط سفتی آن باعث شده تا ضمن راحتی، محکم و بادوام نیز باشد. ساختار اسکلت فنری موجود در آن با میکروبونل‌های فراوان شکل گرفته است. و توسط یک فریم فولادی به قطر (mm4) حمایت می‌شود. تا در اثر ضربه و فشار وزن دفرمه نشود. لایه اسپان باند نیز نقش خوبی در محافظت از اسکلت ایفا می‌کند. برای تقویت فریم دور این تشک هم ازیک قاب فلزی استفاده شده است. که به‌خاطر فرم خاص و M شکل خود در دراز مدت باعث استقامت تشک در برابر فشارهای وارده می‌گردد.

مشخصات ظاهری و فنی‌

جنس رویه تشک زنیت فلورین

رویه این محصول از پارچه گردبافت پنبه‌ای تهیه شده است. این الیاف طبیعی بوده و با پوست بدن سازگاری دارد. به همین دلیل استفاده از آن باعث بروز حساسیت و بیماری‌های پوستی نمی‌گردد. خاصیت ارتجاعی این رویه گرد بافت مخصوص حاوی آلوورا هم بر دوام آن افزوده است.

مواد سازنده

ساختار داخلی تشک عمدتا از دو ماده اصلی فلز در اسکلت و اسفنج در بدنه تشکیل شده است. اسفنج‌های به‌کار رفته در این تشک دارای تراکم‌های متنوع هستند. که خاصیت نرمی و در عین حال مقاومت را در آن پدید آورده است. لایه‌های نرم و سخت اسفنجی در کنار هم و بر روی اسکلت فلزی قرار گرفته‌اند. که با پشتیبان فنرموجود در طرفین جمعا ارتفاع تشک را تا (2±27) سانتی‌متر رسانده است.

ساختار اسکلت

اسکلت تمام فنر تشک زنیت فلورین با میکروبونل‌های تشکیل دهنده و فریم فولادی، از سختی و مقاومت خوبی برخوردار است. که تحمل وزن‌های بالا را به آن بخشیده است. این اسکلت به‌نوبه خود با لایه اسپان باند محافظت می‌شود. بردر متوسط مصرفی در دورتادور تشک از نوع فوم H2 بوده و یک لایه هم فوم H1 در ساخت آن به‌کار رفته است.

خرید تشک ممکن است برای برخی افراد کمی دشوار باشد. اما با مد نظر قرار دادن بودجه خود، نوع استفاده ای که از تشک دارید و همچنین ابعاد آن می توانید بهترین انتخاب را داشته و محصول مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید.

شرایط خاصی برای سهولت در خرید شما در سایت گرم و نرم فراهم آمده است. ارسال رایگان محصول مورد نظر شما و همچنین امکان پرداخت درب منزل در استان های تهران و البرز از جمله این شرایط هستند. به‌دلیل تنوع محصولات تشک زنیت، بهتر است قبل از انتخاب هر محصول، درباره‌ی انطباق آن بر نیازتان تحقیق نمایید. تا پس از خرید موجب رضایت خاطرتان گردد. ما نیز اصالت و سلامت کالای دریافتی شما را تضمین می‌کنیم.

منبع: garmonarm

ebdali بازدید : 44 دوشنبه 23 دی 1398 نظرات (0)

طراحی و ساخت

تشک طبی رزا، محصولی تمام طبی و فول ارتوپدیک می‌باشد که برای افراد دارای ناراحتی مفاصل و همچنین دردهای عضلانی بسیار مفید است.

در ساخت این محصول همانگونه که قبلا توضیح داده شد، از سیستم فنری استفاده نمی‌گردد و جای آن را فوم فشرده و مموری فوم دوبل گرفته است.

لازم به گفتن است که این نوع فوم فشرده‌ی به‌کار رفته در تشک، دارای دانسیته‌ای برابر با 35 کیلوگرم می‌باشد. همچنین این نوع تشک ارتفاعی برابر با 30 سانتی متر دارد.

تشک طبی رزا در قسمت هسته‌ی مرکزی به وسیله‌ی فوم هوشمند و همچنین فوم فشرده به همراه لایه‌ی پلی یورتان و اسفنج مخصوص ریباند پوشانده می‌شود.

 

مشخصات تشک طبی رزا یونیک

تشک طبی رزا ، به وسیله‌ی یک لایه‌ی فوم هوشمند (مموری فوم) به ضخامت 6 سانتی متر پوشیده شده است.

وجود این لایه باعث آسایش و نرمی مطلوبی برای کاربر به هنگام استفاده از تشک می‌گردد.

این ماده‌ی تشکیل دهنده‌ی تشک به همراه پلی یورتان، در عین انعطاف و کشسانی، ثبات خاصی نیز دارند.

مواد فوق در برابر فشار و همچنین دمای بدن، واکنش نشان داده و حالت و فرم بدن را می‌گیرند.

این خاصیت باعث می‌شود که فرورفتگی و گودی‌های بدن بخصوص در قسمت کمر و گردن پر شده، حالت طبیعی بدن نیز حفظ گردد.

 

جنس پارچه

رویه‌ی تشک طبی رزا از جنس پارچه بوده که این پارچه تماما پنبه‌ای می‌باشد.

همچنین باید افزود که پارچه‌ی به‌کار رفته از نوع تار و پودی و به ماده‌ی آلوئه‌ورا آغشته گردیده است.

آلو‌ئه‌ورا یک ماده‌ی کاملا گیاهی و طبیعی بوده که باعث نرمی و لطافت پوست می‌گردد.

ماده‌ی فوق علاوه بر نرمی و لطافت، باعث حفظ رطوبت پوست در زمان استفاده از تشک می‌شود.

 

مزایای تشک طبی رزا یونیک

به دلیل استفاده از فوم هوشمند و انعطاف و حالت پذیری آن متناسب با فرم بدن، پیرو توضیحات بالا، قسمت‌های فرورفته‌ی بدن تحت پوشش قرار می‌گیرد.

نتیجه‌ی این عمل، کاهش درد عضلات، جلوگری از گرفتگی ماهیچه‌ها و همچنین ایجاد آرامش و راحتی به هنگام استفاده از این محصول می‌باشد.

تشک طبی رزا به دلیل استفاده از سیستم کاملا فوم و اسفنجی، در هنگام تکان و غلت زدن هیچگونه صدایی تولید نمی‌کند. این محصول زیر نظر کارشناسان خبره و همچنین با تایید متخصصین ارتوپدی تولید گردیده است.

 

همچنین شما می توانید نگاهی به تشک خوشخواب ما باندازید و با توجه به نیاز خود خریداری کنید.

سایر ویژگی‌ها

لایه پلی یورتان موجود در تشک طبی فول ارتوپدیک رزا باعث تقسیم فشار ناشی از وزن بر روی تشک می‌گردد.

این لایه از تمرکز فشار ناشی از وزن در یک نقطه جلوگیری کرده، آن را به‌طور یکسان در تمام سطح تشک پخش می‌کند.

تشک طبی رزا علاوه بر جلوگیری از درد و گرفتگی عضلات، گردش خون را با توجه و به ساختار بدن تنظیم می‌نماید.

این تشک به دلیل ساختار ویژه‌ای که دارد، باعث جلوگیری از انتقال ارتعاشات ناشی از حرکت در سطح خود می‌گردد.

این مساله بخصوص در انواع دو نفره‌ی این تشک دارای اهمیت زیادی می‌باشد.

منبع : garmonarm

ebdali بازدید : 89 دوشنبه 23 دی 1398 نظرات (0)

طراحی و ساخت

تشک طبی دالیا دارای هسته مرکزی از نوع فنر پاکتی منفصل بوده که باعث آسایش و راحتی بیشتر در هنگام خواب می‌گردد. این نوع فنرها به دلیل ساختار و نوع چینشی که دارند به حالتی کاملا مستقل و جداگانه عمل می‌نمایند.

بدین معنی که هر فنر داخل یک پاکت‌ مستقل بوده و با سایر فنرها ارتباطی ندارد. این ویژگی سبب شده که در هنگام ایجاد تکان و ارتعاش در یک نقطه از تشک، سایر قسمت‌های آن تحت تاثیر قرار نگیرند.

فرآیند فوق باعث می‌گردد که غلت زدن و سایر حرکات هنگام خوابیدن بر روی تشک، باعث ایجاد تکان و به هم زدن خواب، بخصوص در تخت‌های دونفره نشود.

 

مشخصات تشک طبی فنری دالیا یونیک

این تشک دارای الیاف پلی استر می‌باشد که خاصیت ضد حساسیت داشته، از ایجاد آلرژی جلوگیری می‌نمایند.

همچنین الیاف پلی استر، ضد باکتری و ضد قارچ بوده که این قابلیت از ایجاد آلودگی و رشد میکروارگانیسم‌های مضر در بدن جلوگیری نموده، مانع ایجاد بوی نامطبوع در تشک می‌گردد.

لازم به ذکر است، در ساخت این محصول یک لایه‌ی ترموباند به‌کار رفته که به عنوان عایق حرارتی عمل نموده، باعث حفظ دمای مطلوب بدن در تشک می‌شود. همچنین در این محصول از فوم فشرده با دانسیته 35 کیلوگرم استفاده گردیده که باعث استحکام و دوام بیشتر محصول می‌گردد.

 

جنس پارچه

تشک طبی فنری دالیا یونیک ، دارای پارچه‌ی تار و پودی و به صورت سه لایه می‌باشد. گفتنی است این پارچه، تمام پنبه ای و آغشته به آلوئه ورا بوده که باعث حفظ رطوبت و نرمی پوست می‌گردد. 

 

مزایای تشک طبی فنری دالیا یونیک

تشک دالیا با داشتن پد لاتکس 4 سانتی متری در دو طرف خود باعث پوشش کامل قسمت گودی کمر و ناحیه‌ی ستون فقرات می‌گردد.

بدین وسیله فشار از این دو ناحیه برداشته شده اکسیژن بیشتری به سیستم تنفسی می‌رسد که نتیجه‌ی این کار، کاهش خر و پف در هنگام خواب را به دنبال خواهد داشت.  همچنین تشک دارای یک لایه‌ی پلی یورتان و الیاف P می‌باشد.

استفاده از فوم هوشمند به همراه فنرهای منفصل، آرامش و راحتی منحصر به فردی را در این محصول ایجاد نموده است. تشک دالیا دارای قاب اسفنجی می‌باشد.

همچنین ما به شما مشتریان عزیز تشک های دیگری همچون تشک رویا را نیز پیشنهاد میکنیم که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.

 

سایر ویژگی‌های تشک طبی فنری دالیا یونیک

همانگونه که قبلا توضیح داده شد، اسکلت مرکزی تشک دالیا از فنر پاکتی تشکیل شده که در بین فنرهای آن فوم تزریق گردیده است.

فنرهای پاکتی علاوه بر جلوگیری از انتقال تکان و ارتعاشات در تشک، باعث جلوگیری از فشار به مهره‌های گردن و ستون فقرات می‌گردند.

این تشک ارتفاعی برابر با 35 سانتی متر دارد.

استفاده از پد مموری 5 سانتی متری در یک طرف تشک و در زیر لایه‌ی لاتکس 4 سانتی متری، باعث تقسیم فشار و یکنواخت کردن فشار حاصل از وزن بدن بر روی تشک می‌گردد.

محصولات مجموعه‌ی یونیک با استفاده از بهترین مواد خارجی و همچنین دستگاه‌های ساخته شده در کشور ترکیه در حال عرضه می‌باشد.

لازم به ذکر است گروه تولیدی یونیک، برای محصولات خود گارانتی بین مدت پنج تا نه سال را در نظر گرفته است.

منبع: garmonarm

ebdali بازدید : 38 شنبه 21 دی 1398 نظرات (0)

این نوع تشک همانگونه که از اسمش پیداست مناسب کودکان و نوجوانان می‌باشد. تشک تن آسای کودک و نوجوان دارای اسکلت فنری با فنرهای بونل با قطر 2/2 میلی متر است. همچنین ساختار این محصول بسیار ساده و دارای ضمانت 24 ماهه می‌باشد.

طراحی و ساخت تشک تن آسای کودک و نوجوان 

پس از سپری شدن یک روز پر از فعالیت و جنب و جوش، نیاز به استراحت و خواب کافی برای همه‌ی افراد امری واضح و طبیعی است. این امر برای بچه‌ها و افراد نوجوان که در یکی از فعالترین دوران زندگی خود هستند، نمود بیشتری پیدا می‌کند. به همین دلیل باید نسبت به ایجاد بستری مناسب برای استراحت آنان با رعایت نکات ایمنی و سلامت اقدام نمود.

شرکت تن آسای به عنوان مجموعه‌ای با سابقه‌ی طولانی در زمینه‌ی لوازم خواب و مبلمان، انواع محصولات مورد نیاز را با مواد درجه‌ یک تولید نموده است. تشک کودک و نوجوان یکی از محصولات محبوب و پرطرفدار این مجموعه، می‌باشد.

این تشک با ارتفاع 17 سانتی متر، مناسب رنج سنی کودک و نوجوان طراحی شده است.

مشخصات تشک تن آسای کودک

ابعاد تشک فوق 80 * 180 و 70 * 130 سانتی متر بوده، در گوشه‌های خود دارای تقویت کننده می‌باشد. 

همچنین از اسفنج رول 8 میلی متر به همراه فنر بونل به قطر 2/2 میلی متر در ساخت آن استفاده شده است.

مزایای تشک تن آسای کودک و نوجوان 

استفاده از لایی ترموباند برای جلوگیری از حساسیت، جلوگیری از ایجاد فشار ناشی از فنرها و همچنین حفظ گرمای بدن. همچنین از لایه‌ی ترموفلت، برای تقسیم نیرو در سطح تشک و خنثی کردن فشار فنرها در ساخت آن به کار رفته است.

فنر بونل که به شکل ساعت شنی و از فولاد آبدیده تولید می‌شود باعث تعادل فشار بدن در سطح تشک می‌شود. همچنین رویه‌ی تشک با استفاده از تکنولوژی نانو ساخته شده که این امر باعث می‌شود در برابر انواع آلودگی، باکتری و ... مقاوم باشد.

جنس پارچه

پارچه‌ی تشک تن آسای کودک و نوجوان از نوع ژاکارد و به میزان 400 گرم می‌باشد.

مواد سازنده

همانگونه که قبلا توضیح داده شد فنر بونل تهیه شده از فولاد آبدیده و مفتول، از مهمترین اجزای تشکیل دهنده‌ی این تشک می‌باشد.

درباره‌ی محصول

شرکت تن آسای یکی از تولیدکنندگان مطرح محصولات خواب، مبلمان و ... دارای نشان‌های متعدد افتخار و کیفیت کالا با استفاده از دانش روز و مواد درجه‌ی یک سعی در ارائه‌ی بهترین محصولات خود را دارد.

از ویژگی‌های تشک تن آسای کودک و نوجوان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

تشک نوع کودک و نوجوان دارای الیاف پلی استر ضد حساسیت در قسمت رویه‌ی تشک می‌باشد.

این الیاف دارای خواص آنتی باکتریال و ضد قارچ می‌باشند.

همچنین باید به این نکته اشاره نمود که در ساختار آن از لایه‌های زیادی استفاده نشده است.

ویژگی فوق باعث می‌شود تا این تشک نسبت به سایر محصولات سبک و نرمتر باشد.

با توجه به ویژگی ذکر شده در بالا استفاده از این تشک برای افراد بزرگسال به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.  

اصلی ترین دلیل برای این مساله محدودیت تحمل وزن تشک می‌‎باشد.

نکته‌ی مهم: بهتر است قبل از خرید و سفارش تشک مخصوص کودک و نوجوان اطلاعات دقیق را از کارشناسان فروش دریافت نمود.

 

ebdali بازدید : 48 شنبه 21 دی 1398 نظرات (0)

این نوع تشک به دلیل نرمی خاص خود، مناسب افرادی است که از درد کمر رنج می‌برند. همچنین اسکلت اسفنجی از ویژگی‌های اصلی آن بوده که دارای دانسیته‌ی بالا می‌باشد.
موارد فوق باعث شده تا تشک تن آسای اسپینو در مقابل فشارهای ناشی از وزن بالا مقاومت قابل توجهی از خود نشان دهد.

طراحی و ساخت

در دیواره‌ی این تشک مانند اکثر محصولات مجموعه، از اسفنج ریباند به میزان 80 کیلوگرم و قطر 6 سانتی متر استفاده شده است . اسفنج ریباند پس از خرد شدن در آسیاب، در شرایط استاندارد با مواد چسبنده مخلوط گردیده مطابق دانسیته‌ی مورد نیاز‌ تولید می‌گردد.

دلیل استفاده از این اسفنج در دیواره‌ی تشک، سفتی قابل قبول آن می‌باشد که باعث فرم دهی و شکیل ماندن تشک می‌شود. همچنین در سطح تشک تن آسای اسپینو ، ماده‌ی مموری فوم به کار رفته است که به دلیل نوع نرمی خاصی که دارد، تمام فرورفتگی‌های بدن را پوشانده و حالت طبیعی اعضای بدن مثل گردن، ستون مهره‌ها و ... را حفظ می‌نماید.

این تشک 25سانتی متر ارتفاع داشته، مناسب افراد تا وزن 100 کیلوگرم طراحی شده است. وجود اسکلت پاکت اسپرینگ به همراه فوم هوشمند از خصوصیات دیگر این محصول می‌باشد.

مشخصات تشک تن آسای اسپینو

حسب توضیحات قبلی، ارتفاع این تشک 25 سانتی متر است.
همچنین این تشک در ابعاد مختلف (2*90 تا 2*200) تولید و عرضه می‌شود.

این نکته را هم باید افزود که در یک طرف آن از لایه‌ی مموری فوم به قطر 3 سانتی متر استفاده شده است.

این لایه باعث لطافت و نرمی بیشتری در تشک شده، از فشار بر قسمت‌های مختلف بدن جلوگیری می‌نماید.

دوام تشک تن آسای اسپینو به نسبت بالا بوده و به دلیل داشتن دو رویه‌ی متفاوت طیف وسیعی از افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. همچنین کسانی که نمی‌توانند برروی تشک‌های معمولی بخوابند، با استفاده از این نوع تشک خواب بهتری را تجربه خواهند کرد.

مزایا تشک تن آسای اسپینو

استفاده از تکنولوژی میکروکپسول در کنار دانسیته‌ی بالا و نرم، یک محصول فوق العاده عالی برای انواع افراد تولید نموده است. ناگفته نماند که رویه‌ی تشک از الیاف ارگانیک کتان به همراه قاب اسفنجی سوپر تقویت ساخته شده است.

جنس پارچه‌ی تشک تن آسای اسپینو

این تشک از پارچه‌ی گردباف که دارای خواص گیاه آلوئه ورا می‌ باشد تولید شده است.

آلوئه ورا باعث می‌شود پوست رطوبت و لطافت خود را از دست ندهد.

به علاوه خود پارچه نیز دارای نرمی و لطافت خاصی بوده، به دلیل حفره حفره بودن بافت، قابلیت گردش هوای آزاد را درخود ایجاد می‌نماید. این امر سبب می‌شود که میزان تعریق بدن در هنگام استفاده از این تشک به پایین‌ترین حد خود برسد. همچنین برجستگی‌های سطح تشک دارای گلدوزی‌های خاص و زیبایی هستند و این مساله آرامش بیشتر را به همراه دارد.

مواد سازنده‌ی تشک تن آسای اسپینو

تشک تن آسای اسپینو، پیرو توضیحات قبلی دارای ساختار مموری فوم به همراه پاکت اسپیرینگ یا فنر منفصل می‌باشد.
این نوع فنرها که معمولا از جنس استیل ساخته می‌شوند در داخل پاکت‌هایی به طور جداگانه قرار داشته و در صورت تکان خوردن یک بخش از تشک، سایر بخش‌ها ثابت مانده و تکان نمی‌خورند. این مساله بخصوص در مورد تشک‌های دونفره اهمیت بالایی دارد.

از دیگر مواد مورد استفاده در تشک تن آسای اسپینو ، الیاف پلی استر ضد حساسیت را می‌توان نام برد که در رویه‌ی تشک به کار می‌روند.

لازم به ذکر است، این الیاف دارای خواص آنتی باکتریال و ضد قارچ می‌باشند. این محصول یکی از تولیدات مجموعه‌ی تن آسای با سابقه‌ی دیرینه در زمینه‌ی تولید مبلمان و لوازم خواب است که خدمات پس از فروش، تامین قطعات و رفع ایرادات احتمالی محصول را نیز در بر می‌گیرد.

علاوه بر موارد فوق، این تشک مشمول ضمانت شرکت تن آسای به مدت 96 ماه می‌شود.

ebdali بازدید : 49 چهارشنبه 18 دی 1398 نظرات (0)

 تشک رزا یونیک دارای یک لایه‌ی پلی یورتان می‌باشد که باعث ایجاد تعادل در فشار وارده از وزن بدن به سمت تشک می‌گردد.

شرکت تولیدی کالای خواب یونیک ، انواع کالای خواب خود را با ضمانت نامه‌ی بین 5 تا 9 سال عرضه می‌دارد. این محصولات با تایید پزشکان و متخصصین ارتوپدیک طراحی و تولید می‌گردد. تشک طبی فنری رزا یکی از محصولات مجموعه‌ی تشک‌های یونیک می‌باشد.

 

طراحی و ساخت تشک رزا یونیک

تشک طبی فنری رزا از فوم فشرده با دانسیته 35 کیلوگرمی ساخته شده است. این نوع اسفنج به‌دلیل چگالی خاص خود، باعث پخش و تقسیم شدن ضربه ‌و نیروی ناشی از ارتعاش فنرها گردیده، فشار آنها بر سطح بدن را تلطیف می‌نماید. همچنین لایه‌ی فوق باعث شکیل و پایدار ماندن فرم تشک برای مدت طولانی می‌گردد.

مجموعه موارد فوق از تشک رزا یک محصول با درجه‌ی ثبات و ماندگاری بالا و در عین حال بسیار راحت و ملایم ساخته است.

مشخصات تشک رزا یونیک

هسته‌ی مرکزی تشک طبی رزا، از نوع فنر پاکتی منفصل بوده که باعث ثبات تشک می‌گردد. داخل تشک از الیاف P.P و همچنین نوع مرغوب ریباند پر شده است.

علاوه بر موارد فوق در دو سطح تشک رزا از فوم هوشمند یا مموری فوم با درجه‌ی ضخامت 6 سانتی متر استفاده گردیده است. همچنین لازم به ذکر است، ارتفاع تشک برابر با 30 سانتی متر می‌باشد.

جنس پارچه

جنس رویه‌ی تشک طبی رزا از پارچه‌ی تار و پودی و به صورت سه لایه‌ می‌باشد.

این نوع پارچه به صورت تمام پنبه‌ای بوده و برای ایجاد حالت طبیعی پارچه‌، از آلوئه‌ورا استفاده گردیده است.

الیاف آغشته به آلوئه‌ورا باعث می‌شوند لطافت پوست حفظ شده و رطوبت آن به میزان مطلوب قرار بگیرد.

مزایا

یکی از اصلی ترین مزایای تشک طبی فنری رزا یونیک ، داشتن سیستم فنری منفصل می‌بشد.

این نوع فنرها هرکدام دارای بسته‌بندی مخصوص به خود هستند که آنها را از همدیگر مجزا نموده باعث محدود شدن ارتعاشات روی تشک می‌گردد.

این مزیت بخصوص در تخت‌های دونفره که ممکن است تکان و غلت زدن یک نفر باعث مزاحمت طرف مقابل گردد اهمیت خود را نشان می‌دهد.

این محصول دارای مموری فوم دبل با ضخامت 6 سانتی متر می‌باشد.

 

با ما باشید با تشک رویال طبی فنری

سایر ویژگی‌های تشک رزا یونیک

لایه‌ی پلی یورتان موجود در تشک، باعث افزایش ماندگاری و همچنین طول عمر مفید آن می‌گردد.

استفاده از مموری فوم با درجه‌ی ضخامت 6 سانتی متر، باعث بالا رفتن درجه‌ی آسایش و راحتی تشک گشته است.

در ساختمان این نوع تشک، از لایه‌ی ترموباند جهت حفظ حرارت بدن و همچنین جلوگیری از ایجاد فشار و ضربه‌ی ناشی از فنرها استفاده می‌گردد.

همچنین لازم به ذکر است که در بین فنرهای تشک، فوم تزریق گردیده است.

این عمل باعث بالا رفتن ثبات فنرها و کنترل بیشتر ارتعاشات روی تشک می‌گردد.

شرکت یونیک با سابقه‌ی درخشان در کار تولید محصولات خواب و استفاده از متخصصین و نیروهای با تجربه، سعی در ارائه‌ی بهترین محصولات دارد.

تولیدات این مجموعه، با بهترین تکنولوژی روز و دستگاه‌های پیشرفته‌ی ساخت ترکیه و با استفاده از مواد با کیفیتِ عالی، ساخته می‌گردند.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 342
  • بازدید سال : 1,661
  • بازدید کلی : 7,700